Standa Tikal - мандрівник

Функціональна білизна активна: "... ідеально підходить під будь-який одяг, не брудниться і не пахне навіть при багаторазовому використанні."

Standa Tikal cestovatel

Південна Америка 2019 - Норвегія 2016 - Навколо Африки 2016 - Навколо Африки 2015 - Навколо Африки 2014 - Навколо Африки 2013 - Оман 2012 - Киргизстан 2010 - Аляска 2009 - Сицилія 2008 - Сирія 2008 - Угорщина 2007 - Андорра 2006 - Шотландія 2005 - Кінець світу 2005 - Франція 2003 - Італія 2003

Станіслав Тикаль - враження від подорожей по світу - підготовка до поїздки в Країну Вогню в грудні 2022 року

Ще у 2017 році ми відправили свої мотоцикли до Монреалю, Канада, та здійснили подорож по США, де відвідали всі національні парки та насолодилися дивовижною природою. Родзинкою цієї поїздки було відвідування Сан-Франциско, Лос-Анджелеса і, нарешті, Сан-Дієго, щоб бути якомога ближче до Мексики. Там ми залишили велосипеди на рік в орендованому "сховищі", а наступного року покинули Сан-Дієго і поїхали далі до Мексики. Ми відвідали півострів Баха Каліфорнія і продовжили шлях через Мексику до Белізу, Гватемали, Гондурасу, Нікарагуа, поки не дісталися Коста-Ріки, де хотіли залишити наші велосипеди ще на рік у Сан-Хосе. На жаль, ми не змогли знайти належного місця для паркування. Проблема була в адмініструванні. Ми були змушені залишити мотоцикли на митному складі в абсолютно незадовільних умовах. Рік вони стояли на вулиці на митній стоянці, а цього року стоянка на вулиці в умовах центральноамериканського клімату дала техніці чимало "нальоту". На щастя, після повернення через 12 місяців нам вдалося відновити машини і продовжити шлях до Панами.

Після відвідин Панами нам потрібно було потрапити до Колумбії, до якої неможливо дістатися суходолом. Вирішили відправити мотоцикли в контейнері морем, а самі вирушили через Кариби на орендованому вітрильнику. Тиждень на морі був для нас дуже виснажливим. Як європейці, ми не звикли розгойдувати човен. Коротше кажучи, ми "виблювали" дорогу до Картахени, де після ще одного тижня адміністративних перепон зустріли наші мотоцикли. Наступна поїздка була ускладнена страйками на півдні Колумбії, але, на щастя, наші переговори з повстанцями пройшли успішно і нам вдалося перетнути кордон з Еквадором та вилетіти додому з аеропорту Кіто. Ми знову залишили наші велосипеди на вулиці, на милість місцевого клімату. Ніхто з нас не знав, що ми повернемося не через рік, а набагато пізніше через "Covid shutdown".

Вже осінь 2022 року і я зі своєю дівчиною їду в Кіто, Еквадор, щоб перевірити стан мотоцикла, який вже 3 з половиною роки вимушено стоїть на стоянці в Еквадорі! Я знав по Коста-Ріці, що може зробити погода з машиною після року простою, тому не хотів нічого залишати на волю випадку перед наступною поїздкою. Вирішив присвятити 14-денну відпустку повному обслуговуванню мотоцикла, а вільний час присвятити подорожам Еквадором. Мої чорні очікування виправдалися. Я знайшов велосипед у стані повного металобрухту і почав його розбирати та оглядати пошкодження. Електрика, шини та паливна система повністю виведені з ладу! На щастя, я прихопив з дому новий акумулятор, багато інструментів та запчастин, тож взявся за ремонт і за тиждень роботи мені вдалося повернути мотоцикл до життя. Радість була величезна! Однак я поставив мотоцикл на місце, і ми поїхали по Еквадору на орендованій машині. При наступному поверненні через два місяці ми не будемо затримуватися, просто проїдемо через Еквадор і якнайшвидше продовжимо шлях до Перу.

Еквадор - красива і специфічна країна. Як випливає з назви, він знаходиться на екваторі. Це означає, що є практично лише два сезони - весна і літо. День ділиться рівно навпіл: світанок швидко настає о 6 ранку, а темрява швидко наступає о 6 вечора. Вночі приємна прохолода в районі 12-15 градусів, а вдень температура може підніматися до 26 градусів, що цілком нормально. Єдина відмінність від того, до чого ми звикли, полягає в тому, що з моменту прибуття в аеропорт Кіто ви фактично перебуваєте на висоті понад 2500 метрів над рівнем моря. m. і куди б ви не поїхали, якщо це не Тихоокеанське узбережжя, ви постійно перебуваєте на такій висоті, а часто і вище - 3000-4000 м над рівнем моря. m. Звичайно, це означає, що температура протягом 24 годин значно нижча. Наприклад, ми знаходимося на висоті 3900 м.n.m. на затопленому вулкані Кілотоа вони пережили температуру в 3 градуси за Цельсієм і з великим задоволенням топили грубку в своїй кімнаті. У цих різноманітних температурних умовах легка білизна Nano COOL добре себе зарекомендувала, як для сну, так і для денного використання. Увечері або в горах ми використовували функціональну білизну TERMO. Величезна перевага цієї пральні відразу помітна, коли потрібно випрати білизну. Він дуже швидко висихає на сонці і готовий до подальшого використання. Я сам користуюся білизною Nano Active з 2010 року, коли їздив у ній до Киргизстану. Оскільки він був настільки хорошим, я використовував його, коли ми робили проект "Навколо Африки" у 2013-2015 роках, коли ми об'їхали весь африканський континент і проїхали близько 40 000 кілометрів. Звичайно, речі, якими я користуюся, за ці роки дуже зносилися. Але це, безумовно, не применшує їхньої функціональності.

Якщо все піде за планом, то в грудні ми вирушимо з Еквадору до Перу, а потім до Чилі, і якщо технологія спрацює, і ми зможемо все встигнути фізично і в часі, то спробуємо дістатися до Країни вогню. Нашим пунктом призначення буде Пунта-Арена в Аргентині. Якщо виникнуть якісь проблеми, ми доїдемо лише до Чилі, звідки я домовився, щоб мотоцикл був перевезений назад до Європи. Це буде дещо стислий термін, але я впевнений, що ми зможемо це зробити. У 2009 році я побував на Алясці і в затоці Прудо, найпівнічнішому місці Північної Америки, і хотів би дістатися до найпівденнішого - містечка Ушуайя.

СтатусПродюсерВ наявності тільки на складіVypíše pouze produkty skladem